Heti foglalkozások 72.

Tematikus foglalkozás

A mai, záró tematikus foglalkozáson az “A” komponens tanulóival megbeszéljük az elmúlt foglalkozások eseményeit, az eddig tanultakat. Mindenki összegezte, hogy mit tanult a projekt keretében és milyen tanulságokat vont le a foglalkozásokon megismertekből.

Tematikus foglalkozás – Európai Unió

A projekt tematikus foglalkozásán a “B” komponens tanulóival az Európai Unió témakörét dolgozzuk fel. Ezen a záró foglakozáson felidéztük az Európai Unióról megszerzett ismereteinket. A gyerekekkel áttekintettük a heti foglalkozások legfontosabb témaköreit. Értékeltük, hogy milyen hasznos ismereteket szereztek ezeken a foglalkozásokon. Elmesélték, hogy számukra melyek voltak a legérdekesebb témák, programok. Nagyon élvezték a kirándulást. A gyerekek örömmel vettek részt a programokon, sikeresnek tartották a foglalkozásokat.

Tantárgyi fejlesztés – Magyar nyelv 

A projekt záró foglalkozásán az interaktív táblánál dolgoztak a gyerekek. A „Szerencsekerék” játékban a forgatások során az alábbi mondatok befejezésével mondták el élményeiket a tanulók a projekt foglalkozásain tanultakról, az élményeikről, a tapasztalataikról. Te hogyan fejeznéd be az aktuális mondatot?

– Azért szerettem a projekt foglalkozásait, mert….

– Az tetszett legjobban, amikor….

– A legkedvesebb élményem az volt, amikor…

A foglalkozás végén értékeltük a projektben végzett munkánkat, megbeszéltük hogyan valósultak meg a kitűzött céljaink.

Tantárgyi fejlesztés – Matematika

A foglalkozáson IKT eszközök használatát fejlesztve online feladatokat oldottunk meg, matematikai játékokat játszottunk, fejlesztve a figyelem, emlékezet, problémamegoldó képességet. Olyan játékokat mutathattak a társaiknak, melyet szívesen játszanak, persze matematikai témakörből választva. Megbeszéltük a projekt adta lehetőségeket, élménybeszámolót tartottunk a kedvenc programokról.

Nyelvi foglalkozás – idegen nyelv – angol

A pályázat lezárása

Ezen a foglalkozáson a pályázattal foglalkoztunk. A gyerekek elmondhatták az ezzel kapcsolatos érzéseiket, gondolataikat. Kifejtették a véleményüket arról, hogy tetszett e nekik a tanulásnak ez a módja, vagy inkább tehernek élték e  meg. Összeségében elmondhatom,hogy örültek annak, hogy gyakran játékos módon új ismeretekhez jutottak és az is tetszett nekik, hogy nem voltak dolgozatok és osztályzás. Természetesen voltak olyanok is, akik jobban szerették volna mással tölteni az idejüket, de a többség hasznosnak ítélte meg a foglalkozásokat.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.